Data ultimei actualizări: Octombrie 2024

  1. CINE SUNTEM ȘI CARE ESTE SCOPUL ACESTUI DOCUMENT

Această Politică de Confidențialitate a fost întocmită de IPPU Packaging S.R.L., cu sediul social în Iași, Calea Chișinăului nr. 23, Jud. Iași, România (în continuare, “noi” sau “Societatea”), în calitate de deținător al website-ului www.ippu.ro („Website-ul”) și de administrator al paginilor noastre de pe diferite rețele de socializare.

Acest document este destinat să vă detalieze cum și de ce colectăm datele personale ale vizitatorilor și utilizatorilor Website-ului nostru și ale persoanelor care interacționează cu noi prin rețelele de socializare, precum și ale persoanelor cu care interacționăm în activitatea noastră, în general.

Prin “date cu caracter personal” înțelegem orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă, iar o persoană identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, date de localizare sau identificatoare online.

Această Politică de Confidențialitate cuprinde informații importante privind utilizarea datelor dvs. de către Societate. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri legate de cele prezentate în această Politică de Confidențialitate, nu ezitați să ne contactați folosind informațiile de la finalul acestui document.

Această Politică de Confidențialitate este întocmită de Societatea noastră, în calitate de operator de date, în conformitate cu legislația în materie protecția datelor aplicabilă în România, în special a art. 13-14 din Regulamentul 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește procesarea datelor personale și circulația liberă a acestora, care abrogă Directiva 95/46/EC („GDPR”). 

Obținem și folosim diferite tipuri de date cu caracter personal ale dvs. pentru scopurile detaliate mai jos în această secțiune.

  • În cazul în care vizitați Website-ul nostru www.ippu.ro

Atunci când accesați Website-ul nostru, obținem unele date cu caracter personal de la dvs. pe care le folosim pentru a vă facilita accesul la Website, precum și pentru a asigura funcționalitatea și securitatea acestuia. De asemenea, utilizăm aceste date pentru a monitoriza traficul pe Website.

La accesarea Website-ului nostru, datele dvs. sunt transmise automat de browser-ul pe care îl utilizați către serverele noastre.

Datele dvs. obținute și folosite de noi includ adresa dvs. IP utilizată pentru conectare, data și ora conectării, unele detalii privind echipamentul și browserul utilizate pentru conectare, paginile vizitate și conținutul accesat de Dvs. pe Website-ul nostru.

Folosim aceste date în principal pe baza intereselor noastre legitime de a furniza acces vizitatorilor la Website-ul nostru, de a înțelege cum este utilizat acesta și de a îmbunătăți activitatea noastră de publicitate (Art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR).

  • În cazul în care ne solicitați o ofertă sau ne contactați prin formularul disponibil pe Website, telefonic sau prin email  

Dacă doriți să intrați în contact cu Societatea noastră pentru a cere o ofertă, puteți accesa butonul „Solicitați Ofertă” din paginile Website-ului nostru, iar ulterior veți completa informațiile cerute în formularul nostru. Datele pe care le completați în formulare ne sunt transmise printr-un email care este analizat de angajații noștri. De asemenea, ne puteți contacta la numerele de telefon sau adresele email de contact precizate în Website.

În aceste situații, vom obține de la Dvs. date cu caracter personal constând în numele Dvs. complet, compania pentru care lucrați, o adresă email și un număr de telefon, precum și datele incluse în detaliile pe care ni le oferiți în legătură cu interesele Dvs. Înregistrăm datele Dvs. în sistemele noastre odată ce le primim. În cazul în care considerăm că nu ne sunt necesare unele informații pe care ni le transmiteți pentru administrarea solicitării Dvs., vom șterge datele respective din evidențele noastre.  

Utilizăm aceste date cu caracter personal pentru a administra solicitările Dvs., de ex., pentru a vă putea face oferte de preț atunci când ne solicitați o ofertă, pentru a comunica cu dvs. (prin telefon, email, mesagerie scrisă) sau pentru a administra solicitările Dvs. de altă natură. Ne bazăm pe interesele noastre legitime de a administra solicitările Dvs., inclusiv cele de încheiere de contracte cu compania pe care o reprezentați, sau eventualele reclamații sau sesizări, după caz, și de a asigura și crește gradul de satisfacție al clienților noștri (art. 6 alin. 1 lit. (f), GDPR). În cazul în care sunteți de acord să vă transmitem comunicări comerciale privind activitatea noastră, va fi nevoie să vă exprimați acordul în acest sens (art. 6 alin. 1 lit. (a), GDPR). Secundar, efectuăm formalități în vederea încheierii unui contract între noi și Dvs., la cererea Dvs., în cazul în care sunteți o persoană fizică (art. 6 alin. 1 lit. (b), GDPR). 

  • În cazul în care vă abonați la buletinul nostru informativ (newsletter)

Vă oferim posibilitatea de a vă înscrie pe Website-ul nostru pentru primirea buletinelor noastre informative (newsletters) periodice prin completarea unui formular cu numele și adresa Dvs. de email. Odată ce vă dați acordul în acest sens, vă înregistrăm detaliile într-o bază de date păstrată de furnizorul nostru de servicii de comunicare de buletine informative și le folosim doar pentru transmiterea comunicărilor noastre.

Primirea datelor Dvs. și utilizarea acestora pentru a vă transmite prin email buletinele noastre informative reprezintă prelucrări ale datelor Dvs., pe care le efectuăm pe baza consimțământului Dvs. (art. 6 alin. 1 lit. (a), GDPR), pe care îl puteți retrage oricând fie contactându-ne la datele noastre de contact din Secțiunea 8 (Contact) de mai jos, fie folosind opțiunea „Dezabonare” sau „Unsubscribe” de la finalul comunicărilor noastre electronice.

Ne puteți transmite la datele noastre de contact din Website sau la cele indicate în anunțurile noastre de poziții deschise, sau la alte date de contact ale Societății noastre (de ex., prin paginile noastre de rețele sociale sau direct către membrii echipei noastre) candidatura Dvs. pentru poziții deschise în cadrul Societății noastre.

În aceste cazuri, vom efectua prelucrări de date constând în primirea și verificarea candidaturilor, efectuarea de interviuri și evaluări și selecții ale candidaților. Datele pe care le folosim în aceste situații sunt datele Dvs. de identificare, de contact, date privind istoricul carierei, educația și calificările și certificările Dvs. (pe care le includeți în candidaturile Dvs.), înregistrări audio sau imagini ale Dvs. și alte date care mai pot fi necesare evaluării candidaturii Dvs. Ne bazăm, pentru prelucrarea datelor dvs., pe efectuarea de pași premergători încheierii unui contract, la solicitarea dvs. (art. 6 alin. 1 lit. (b), GDPR).

În cazul în care nu sunteți selectat pentru poziția pentru care ați aplicat la noi, putem de asemenea păstra candidatura dvs. pentru analize și activități de recrutare ulterioare, pentru o perioadă limitată de timp (nu mai mult de 6 (șase) luni de la data la care vă anunțăm că nu ați fost selectat inițial). Efectuăm această prelucrare de date doar pe baza consimțământului dvs. (art. 6 alin. 1 lit. (a), GDPR) pe care vi-l cerem la finalizarea procesului nostru de selecție.

  • În cazul în care sunteți sau reprezentați un client, partener sau furnizor al Societății noastre sau o autoritate publică

Când sunteți sau reprezentați un client, un partener sau furnizor al Societății noastre sau o autoritate publică, folosim datele dvs. pentru a comunica cu dvs. și cu compania sau autoritatea pe care o reprezentați în derularea raporturilor noastre (inclusiv contractuale, dacă este cazul). Folosim în acest sens datele dvs. de contact (nume, email, număr de telefon), datele dvs. profesionale (titlu, angajator, poziție, etc.) și alte date legate de contextul raporturilor noastre.

Ne bazăm în general pe interesele noastre legitime de a iniția și derula raporturile noastre cu compania pe care o reprezentați (art. 6 alin. 1 lit. (f), GDPR), respectiv, în cazul în care dumneavoastră, ca persoană fizică, sunteți clientul, partenerul sau furnizorul nostru, pe efectuarea de pași premergători încheierii unei relații contractuale și executarea contractului cu dvs. (art. 6 alin. 1 lit. (b), GDPR). Este de asemenea posibil ca în legătură cu anumite activități să avem obligații legale (art. 6 alin. 1 lit. (c) din GDPR) care să ne impună efectuarea anumitor activități de prelucrare a datelor dvs. În cazul în care reprezentați o autoritate publică, avem în vedere și obligațiile noastre legale (art. 6 alin. 1 lit. (c), GDPR), a căror îndeplinire presupune să răspundem sau comunicăm cu autoritatea prin dvs. 

  • Pentru diferite obiective prin utilizarea de cookie-uri și instrumente similare

Un cookie este un fișier text trimis de către serverele Website-ului nostru către browserele dvs. și stocat de către acestea de fiecare dată când vizitați Website-ul nostru. Prin acest proces este realizată identificarea și urmărirea browserelor de internet ale dvs. Există și alte instrumente prin care serverele noastre pot urmări activitatea dvs., precum pixeli (web beacons). Ne referim la cookie-uri și la toate aceste instrumente drept cookie-uri, în general.

În orice moment puteți refuza utilizarea cookie-urilor prin Website-ul nostru. Trebuie să știți că prin cookie-uri nu sunt citite sau afectate informații din computerul sau echipamentul dvs. 

Folosim cookie-uri, în general, pentru următoarele obiective generale:

  • Necesitate tehnică, când cookie-urile pe care le folosim ne permit să furnizăm Website-ul nostru și toate funcționalitățile sale (de ex., cele privind securitatea Website-ului).
  • Asigurarea funcționalităților Website-ului nostru care nu sunt esențiale pentru funcționarea acestuia (de ex., cookie-urile care permit partajarea conținutului Website-ului pe unele platforme de socializare).
  • Analiza interacțiunii dvs. cu Website-ul nostru prin cookie-uri analitice (de ex., cele care analizează modul în care utilizați Website-ul, paginile pe care le vizitați sau opțiunile pe care le accesați, sau interesele dvs.).
  • Performanța Website-ului nostru prin analiza indicilor cheie de performanță ale Website-ului, ceea ce ne permite oferirea unei experiențe de utilizare mai bună pentru vizitatori.
  • Efectuarea de publicitate prin cookie-uri utilizate pentru a vă oferi reclame personalizate pentru dvs. sau pentru a analiza eficiența campaniilor noastre publicitare. 

În scopurile de mai sus, folosim cookie-uri și alte instrumente de urmărire a activității dvs. pe internet, precum (fără limitare) cele puse la dispoziție de Google (Google Analytics), Facebook (Facebook pixel) sau LinkedIN (LinkedIN pixel).

Puteți consulta lista cookie-urilor pe care le utilizăm pe Website-ul nostru, a scopurilor de prelucrare urmărite de fiecare în parte, a duratelor de stocare de date și a furnizorilor terți implicați în Politica noastră de Cookie-uri, disponibilă în zona de subsol a Website-ului.

Folosim cookie-urile care satisfac acest scop pe baza interesului nostru legitim de a furniza Website-ul nostru și de a asigura buna sa funcționare (art. 6 alin. 1 lit. (f), GDPR). Folosim cookie-urile care satisfac scopuri funcționale, de analiză, de performanță sau de publicitate doar pe baza consimțământului Dvs. (art. 6 alin. 1 lit. (a), GDPR), pe care îl puteți exprima sau nu la accesarea Website-ului nostru.

  • În cazul în care interacționați cu noi prin paginile noastre de rețele sociale

Când interacționați cu noi prin intermediul paginilor noastre de rețele sociale, fie direct prin butoanele de socializare afișate pe Website-ul nostru, fie prin conturile dvs. personale, prin postări sau mesaje, vom colecta anumite informații despre dvs. Acestea includ numele sau pseudonimul, imaginea de profil și orice mesaje sau atașamente pe care ni le trimiteți. De asemenea, vom avea acces la informațiile publice din profilul dvs. de pe rețeaua socială respectivă. Ne bazăm, în aceste situații, pe consimțământul dvs. (art. 6 alin. 1 lit. (a), GDPR) legat de efectuarea interacțiunilor cu noi prin rețelele sociale respective.

Este important să știți că, atunci când interacționați cu paginile noastre de rețele sociale, datele dvs. sunt prelucrate atât de noi, pentru a facilita interacțiunea noastră, cât și de platformele de rețele sociale. În aceste situații, noi acționăm ca operator de date asociați cu operatorii rețelelor sociale. Fiecare dintre noi și operatorii de rețele sociale este responsabil pentru activitățile sale; nu suntem responsabili pentru modul în care platformele de rețele sociale gestionează în interesul lor propriu informațiile pe care le furnizați în timpul interacțiunilor cu noi. 

De asemenea, avem acces la statistici agregate furnizate de rețelele sociale referitoare la utilizatorii care interacționează cu conturile noastre, iar uneori putem defini categoriile de destinatari ai paginilor noastre folosind instrumentele disponibile prin aceste platforme. În aceste cazuri, nu avem acces la date personale care identifică direct persoanele, ci doar la informații generale și agregate. Nu sunt responsabili pentru metodologia prin care platformele de rețele sociale colectează și folosesc aceste date pentru a genera rezultatele statistice care ne parvin. Ne bazăm, la efectuarea acestor prelucrări de date, pe interesele noastre legitime de a îmbunătăți interacțiunea cu utilizatorii paginilor noastre de rețele sociale (Art. 6 alin. 1 lit. (f) din GDPR). 

Pentru a înțelege mai bine cum sunt utilizate datele dvs. personale de către platformele de rețele sociale asociate cu Website-ul nostru, drepturile pe care le aveți față de aceste platforme și cum puteți exercita aceste drepturi, vă recomandăm să consultați notele de informare ale fiecărei rețele sociale, accesibile prin link-urile următoare:

Pentru mai multe detalii cu privire la felul în care operatorii de rețele sociale utilizează datele dvs. atunci când interacționați cu noi, vă rugăm să îi contactați la datele de contact disponibile în notele de informare de mai sus.

  • FURNIZAREA DATELOR ȘI A CONSIMȚĂMÂNTULUI DE CĂTRE DVS.

Când ne furnizați direct datele dvs. cu caracter personal, este esențial să ne oferiți toate datele cu caracter personal pe care vi le solicităm. Dacă nu ne oferiți informațiile complete, există șansa să nu putem desfășura corespunzător activitățile pentru care ne-ați contactat, cum ar fi sa răspundem la solicitările dvs.

Dacă utilizarea datelor dvs. se bazează pe consimțământul dvs., așa cum este detaliat în Secțiunea 2 (Scopurile, temeiurile de prelucrare și categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm) de mai sus, aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment. Nu vom mai utiliza datele dvs. de la momentul retragerii consimțământului dvs. Totuși, orice activitate desfășurată înainte de retragerea consimțământului, care implică datele dvs., va rămâne valabilă. 

Pentru a vă retrage consimțământul acolo unde acesta este baza prelucrării datelor dvs., conform detaliilor din Secțiunea 2 (Scopurile, temeiurile de prelucrare și categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm), vă rugăm să ne contactați folosind informațiile din Secțiunea 8 (Contact) de mai jos.

În cazul în care ne furnizați date ale altor persoane fizice, este important să le informați pe acestea, înainte de a ne dezvălui datele, despre modul în care intenționăm să utilizăm informațiile respective, de exemplu, prin transmiterea unui link către această Politică de Confidențialitate. Dacă este necesar să obținem consimțământul acestor persoane pentru utilizarea datelor lor, ne vom asigura că le oferim această Politică de Confidențialitate atunci când le contactăm.

  • CUI DEZVĂLUIM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

Divulgăm datele dvs. personale furnizorilor noștri externi de servicii, inclusiv, dar fără a se limita la, furnizorii de servicii IT, contabile, consultanți și agenții de marketing. Acești furnizori primesc de la noi și utilizează doar datele dvs. strict necesare pentru a oferi serviciile pentru care au fost contractați de noi, bazându-se pe o documentație contractuală adecvată. Temeiul acestei dezvăluiri este interesul nostru legitim de a angaja și beneficia de serviciile acestor furnizori pentru realizarea activităților noastre.

De asemenea, este posibil să dezvăluim datele dvs. cu caracter personal după cum urmează:

  • putem dezvălui datele cu caracter personal relevante partenerilor noștri de afaceri, dacă acest lucru este necesar în contextul furnizării serviciilor acestora, când acestea sunt justificate de interacțiunea noastră cu dvs.;
  • auditorilor, consultanților, avocaților noștri sau altor furnizori de servicii profesionale specializate, dacă este necesar pentru furnizarea de către aceștia a serviciilor contractate de noi, având în vedere interesul nostru legitim sau obligația noastră legală de a contracta aceste servicii; și
  • autorităților și instituțiilor publice, în cazul în care avem o obligație legală în acest sens sau la solicitarea expresă a acestora, dacă este permis de lege.

Ca o regulă generală, transferăm datele dvs. cu caracter personal doar către destinatari din state aparținând Uniunii Europene (UE) și/sau Spațiului Economic European (SEE); nu transferăm datele dvs. către state din afara SEE și cerem același lucru furnizorilor noștri de servicii.

  • CUM PROTEJĂM DATELE DVS.

Este foarte important pentru noi să protejăm datele dvs. cu caracter personal. Pentru aceasta, aplicăm măsuri adecvate de asigurare a securității datelor cu caracter personal, printre care politici dedicate, măsuri tehnice specifice, instruirea personalului nostru sau restrângerea și reglementarea accesului la date pentru membrii personalului nostru.

De asemenea, ne angajăm să adoptăm orice alte măsuri ulterioare impuse de lege în domeniul protecției datelor cu caracter personal în legătură cu utilizarea datelor dvs. 

Cu toate acestea, deși luăm toate măsurile rezonabile pentru a asigura securitatea datelor dvs., nu putem garanta lipsa oricărei încălcări de securitate sau imposibilitatea de penetrare a sistemelor noastre de securitate. În cazul nefericit în care o astfel de încălcare va surveni, vom urma procedurile legale pentru limitarea efectelor și informarea persoanelor vizate.

  • CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS.

În general, păstrăm datele dvs. pentru perioada necesară îndeplinirii scopurilor pentru care le obținem și utilizăm. Există situații în care legislația ne impune să reținem anumite informații pentru perioade definite de lege, de obicei pentru scopuri arhivistice, cum ar fi 5 sau 10 ani pentru nevoi financiar-contabile. De asemenea, este posibil să necesităm păstrarea anumitor date pentru a proteja și susține interesele noastre legale; în aceste cazuri, nu vom reține datele mai mult de 3 ani după terminarea relațiilor noastre, inclusiv a comunicărilor.

Pentru utilizatorii Website-ului, datele dvs. vor fi păstrate pe durata navigării pe acesta și ulterior, conform Politicii noastre de cookies, care poate fi accesată în zona de subsol a Website-ului nostru sau aici: https://www.ippu.ro/politica-de-utilizare-cookies/

Când prelucrăm datele pe baza consimțământului dvs., cum ar fi în cazul ne contactați prin intermediarul formularului de contact sau interacțiunilor prin rețele sociale, vom păstra datele până când decideți să vă retrageți consimțământul.

  • DREPTURILE DVS.

Conform legii, beneficiați de următoarele drepturi legate de prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal pe care noi o realizăm:

  • Dreptul de acces: puteți obține de la noi confirmarea că prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. Acest drept vă permite să obțineți gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum și contra-cost orice copii suplimentare.
  • Dreptul la rectificarea datelor: puteți să ne solicitați să modificăm datele dvs. cu caracter personal incorecte ori, după caz, să completăm datele care sunt incomplete.
  • Dreptul la ștergere: puteți solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal atunci când: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat și le prelucrăm; (ii) v-ați retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației relevante.
  • Retragerea consimțământului: puteți să vă retrageți oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază de consimțământ, fără însă ca aceasta să afecteze în vreun fel prelucrările realizate anterior retragerii. Vă puteți retrage consimțământul pentru transmiterea de buletine informative (newsletters) oricând prin apăsarea butonului „Dezabonare” sau „Unsubscribe” din fiecare newsletter pe care vi-l transmitem sau transmițându-ne un email la adresa indicată în Secțiunea 8 (Contact) de mai jos.
  • Dreptul de opoziție: vă puteți opune oricând prelucrărilor bazate pe interesele noastre legitime prezentându-ne motive care țin de situația dvs. specifică. Pentru detalii cu privire la prelucrările pe care le realizăm în interes legitim, va rugăm să consultați Secțiunea 2 (Scopurile, temeiurile de prelucrare și categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm) de mai sus.
  • Restricționarea prelucrărilor de date: puteți solicita restricționarea prelucrării datelor dvs. cu caracter personal de către noi dacă: (i) contestați corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor în cauză; (ii) prelucrarea este ilegală, iar dvs. vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; (iii) datele nu ne mai sunt necesare prelucrării, dar dvs. ni le solicitați pentru o acțiune în instanță; respectiv (iv) în cazul în care v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile noastre legitime ca operator de date prevalează asupra drepturilor dvs. în calitate de persoană vizată.
  • Dreptul la portabilitate: puteți să ne solicitați, în condițiile legii, să vă furnizăm datele dvs. cu caracter personal pe care dvs. ni le-ați furnizat într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automatizat (spre exemplu în format CSV). De asemenea, dacă ne solicitați expres, putem să transmitem datele dvs. cu caracter personal unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic. Vă veți putea exercita dreptul la portabilitate numai dacă (cumulativ): (i) prelucrarea se realizează prin mijloace automate; și (ii) prelucrarea se realizează în baza consimțământului dvs. sau pentru a executa un contract încheiat cu dvs.
  • Dreptul de a nu fi supus unui proces decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri: în prezent, nu vă prelucrăm datele cu caracter personal exclusiv prin procese decizionale individuale automatizate. În cazul în care vom iniția asemenea prelucrări de date cu caracter personal, vom suplimenta această Politică de Confidențialitate în mod corespunzător.
  • Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal: aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro) în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile, folosind detaliile de contact ale autorității prevăzute mai jos. Vă solicităm însă respectuos să ne contactați pe noi cu orice plângere sau preocupare pe care o aveți înainte de a lua legătura cu autoritatea.
Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter PersonalB-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod poștal 010336 București, România anspdcp@dataprotection.ro

Vă puteți exercita oricare dintre aceste drepturi față de noi folosind datele de contact din Secțiunea 8 (Contact) de mai jos.

În cazul în care exercitați oricare dintre drepturile care va revin în baza legii, acest lucru nu va afecta: (i) prelucrările de date care au avut deja loc; sau (ii) prelucrările de date care nu se bazează pe consimțământul dvs. 

Pentru a exercita unul sau mai multe dintre drepturile enunțate mai sus sau pentru a pune o întrebare cu privire la aceste drepturi sau despre prelucrarea de către noi a datelor dvs. cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați folosind următoarele detalii de contact:

Telefon: 0764 608 994
Email: contact@ippu.ro

Această Politică de Confidențialitate este valabilă începând cu Octombrie 2024.

Putem modifica această Politică de Confidențialitate pentru a reflecta activitățile noastre în care utilizăm datele dvs. cu caracter personal. Vom indica orice modificare a acestei Politici de Confidențialitate prin indicarea datei la care s-a efectuat ultima actualizare.